srijeda, 20.07.2011.

new life

dakle... sta.?!
- nista. radim na sebi. :)
i zadovoljna sam.
imam novi rezim, novi ritam.
vec tjedan i pol.
ujutro nakon buđenja: prvo vjezbanje. i stvarno, svaki dan
vjezbam, vec mi je u naviku preslo..
tijekom dana rijetko stignem, ali ako stignem napravim
pokoji cucanj ili trbusnjak..
vjezbam i navecer, ali ne svaki dan.
istina je da sam u proslu subotu pretjerala i napila se ko
stoka
, al trebalo mi je.. nema veze, u nedjelju ujutro sam opet
vjezbala.. prvih dva dana sam imala prejebenu upalu svih misica
al to me nije sprijecilo da i dalje vjezbam.. s bolovima.. xD
nema veze, sad me vise nista ne boli.. kad krenem mogla bih satima
vjezbati.. :D
jedem normalno.. ne pretjerujem, ne pretrpavam se.. no.. danas
sam ipak osjetila potrebu da izbacim nepotrebne kalorije od
keksa, neznam zbog kojeg vraga sam ih jela.
morala sam povracati.. ali to je samo danas, nadam se..
plac.! e to je ono sto me ubija... zasto placem.? svaku noc..
glupa sam, glupa i zaljubljena u idiota kojem je svejedno... i sve to
znam, al ja ipak placem.. znam, glupa sam, ne pustam si mira..
a trebala bih.. neznam kako, ali samo ga zelim prestati voljeti.. mora
postojati nacin, MORA.!! ://
jaka sam, ak sam sve prezivjela, i to cu.. samo trebam vremena..

o.. oprostite.. zapricala sam se..
nista.. idem, uzivajte.

volim vas. :))


17:03 | Komentari (4) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.