četvrtak, 24.05.2012.

love

hej cure.. :))
nisam duuuuugo bila tu.. imala sam puno obaveza.
ali evo, uspjela sam sve napraviti. zavrsila sam prvu godinu,
sve sam prosla preko kolokvija i sad uzivam doma narednih 4 mjeseca.
i moram vam reci da cu uzivati s jednom posebnom osobom.
da, nasla sam decka.. nismo dugo zajedno.. tjedan dana.
ali kolko vidim ici ce to, iako je mlađi.
al ga obozavam.. i dobar je prema meni i obozavam sve njegovo.
naravno, nisam ga jos zavoljela onako ali sam se zaljubila.
i tak.. jedva izdrzim kad ga ne vidim jer bi ga samo ljubila i ljubila. :D
ne znam sto bih vam jos rekla osim da sam trenutno jako
sretna i volim ovakav zivot.
skoro svaki dan izlazim, vracam se ranim jutarnjim satima.
mama ludi ali nema veze, zabavljam se kao nikad u zivotu.
pijem, pusim.. radim gluposti.. razbijam. i nije mi zao.
sve sto sam dosad propustila cu nadoknaditi.
i uzivam u zivotu. ne mislim na nista osim na provod i zabavu.
i super mi je.
sretnija sam nego ikad.
i donekle zadovoljna sobom.
mnogo sam se napunila samopouzdanjem od kad sam zavrsila fax.
jer sam vidla da ja to mogu.
i konacno sam se prepustila nekome, dala sam nekome da me zavoli i
da dopre do mene.
nadam se da ste i vi dobro, komentirajte, pisite mi kako ste.. sto vas muci.
volim vas. :*





16:07 | Komentari (3) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.